domingo, 14 de junio de 2009

PERLES DE CONSUM ¿QUÉ ÉS COCAÏNA? / PERLAS DE CONSUMO ¿QUE ES COCAINA?

És una substancia que es trau de les fulles de la planta de la coca, després de varis processos quimics per a tornar-la ennuna pols blanca, també coneguda com "perico" o "farla".

la cocaïna es pot esnifar pel nas, fumar i injectar. És de les drogues més cares del mercat i és un estimulant que produeix la sensació de poder i energía (deliris de grandesa, el cor es posa a cent per hora; sents menys cansanci fisic i psiquic i per supost mai sents vergonya per res amb la qual cosa venç la timidesa. També produeix ansietat (Nervis a l`hora de parlar i ni t'en enteres del que estàs dient); mal humor i depressió. Genera paranoia.

¿T' atreveixes a consumir-la?

Es una sustancia que proviene de las hojas de la planta de la coca, despues de varios procesos quimicos para volverla un polvo blanco, llamada tambien perico o farla.

La cocaina se puede esnifar, fumar o inyectar; es de las mas caras del mercado y es un estimulante que produce la sensación de poder y energía (delirios de grandeza, el corazón se te pone a 100 por hora siente menos cansancio fisico y psiquico; y por supuesto nunca sientes verguenza por algo con lo cual vences la timidez)y luego ansiedad (te pones nervioso para hablar y ni te enteras de lo que estas diciendo) mal humor y depresión. (crea una paranoia).

¿Te atreves a consumir?

No hay comentarios: